הפקה של אירוע כזה היא לא עניין פשוט בכלל

אז אוטוטו הילד מגיע לגיל מצוות ומפלס ההתרגשות אצלכם ההורים רק הולך ועולה. שנים שאתם משקיעים בו ומגדלים אותו, עושים את הכל בשבילו (ובשביל האחים שלו) והנה הילד מגיע לגיל משמעותי ביהדות, גיל בו האחריות היהודית עוברת אליו. אתם רוצים לציין את היום הזה הצורה מיוחדת, רוצים שזה יהיה יום בלתי נשכח עבורכם, עבור החברים או בני המשפחה שישתתפו אבל יותר מכולם, עבור חתן בר המצווה. אתם מתלבטים איפה הכי נכון לקיים את האירוע והכותל הוא כמובן המקום הראשון שקופץ לכם לראש. אז כן, אין כמו הפקת בר מצווה בכותל בשביל שהאירוע יהיה מושלם!

הפקת בר מצווה בכותל – לא רק עלייה לתורה.

אם אתם חושבים על הפקת בר מצווה בכותל, עולה לכם מן הסתם לראש עלייה לתורה. זה נכון, בר מצווה בכותל תכלול מן הסתם גם הנחת תפילין ועלייה לתורה אם זה יום שבו קוראים בתורה, אבל מעבר לכך, יש עוד אין ספור אפשרויות. אלו אפשרויות יש? יש אפשרות לשלב את האירוע עם ביקור במסעדה איכותית, בין אם היא של דגים, בשרית או חלבית ואפילו צמחונית. אפשר לקיים טקס מרגש במקום ואפשר לשלב עם סיורים מודרכים כאלו ואחרים, ובעיקר העתיקה לא חסר איפה לקיים כאלו סיורים. אפשר לשלב קלידן ואפשר להוסיף הפרחת יונים או כל דבר אחר.

הכול תלוי בהפקה

הפקת אירוע בר מצווה בכותל היא לא עניין פשוט. היא דורשת יצירתיות ודורשת קשרים כמו גם האפשרות לקבל מחירים טובים בכל מיני אטרקציות באזור. בשביל זה אתם צריכים צוות מקצועי ואיכותי כזה שיעשה הכול בשביל שהאירוע שלכם יהיה מושלם ואין כמו "אלחנן אלבז – הפקת אירועים ובר מצווה בכותל" בשביל האירוע המושלם.

אלחנן הוא חזן ופייטן מבוקש והוא צבר ניסיון רב באין ספור אירוע בר מצווה כמו גם אחרים, הוא מפיק שבתות חתן במלונות ובבתי כנסת והוא משלב אטרקציות שונות בהתאם לרצונות והתקציב. אל תוותרו על הטוב ביותר בשביל שבר המצווה של הילד שלכם תהיה המרשימה ביותר!

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

יש לכם אירוע? שריינו מקום עכשיו