הפקת אירועים זאת המומחיות שלנו

הכותל הוא כידוע שריד בית מקדשנו, אחד המקומות הקדושים ביורת לעם היהודי זה שדורות רבים התפללו להגיע אליו. הכותל הוא גם המקום אליו מגיעים תיירים רבים מהעולם ויהודים מהתפוצות חולמים לגעת באבנים שמספרות כל כך הרבה על העם היהודי. בגלל שהוא מקום כל כך משמעותי לעם היהודי, הוא גם המקום בו רבים בוחרים לקיים בו את בר המצווה של הילד שלהם. עלייה לתורה בכותל היא דבר מרגש, היא החיבור הטבעי בין הילד שהגיע לגיל מצוות ובין המורשת וההיסטוריה של העם היהודי אבל אירוע כזה יכול להיות לא רק עלייה לתורה אלא גם הרבה יותר מזה. הנה כמה רעיונות שיכולים להפוך את האירוע לעוד יותר מיוחד.

עליה לתורה בכותל – רעיונות לאירוע מיוחד

אם אתם מתכוונים לעשות עליה לתורה בכותל לילד שלכם, האירוע לא חייב להתחיל ולהסתיים רק בקריאה בתורה ובעליה, מרגשים ככל שהם יהיו. אתם יכולים להביא את המשפחה והחברים ולשדרג משמעותית את האירוע, יכולים להפוך אותו לבלתי נשכח, לנעים וטעים ומיוחד מאוד. כך לדוגמא שילוב של סיור במנהרות הכותל עם מדריך מקצועי יכול להיות מדהים, כמו גם הפקת טקס עם הפרחה של בלונים או יונים יכולים להיות מיוחדים. אתם יכולים לשלב את העלייה לתורה עם ארוחת בוקר במסעדה מפנקת או בארוחת צהרים במסעדה איכותית בשרית או כל אחת אחרת. אלו כמובן רק דוגמאות מעטות מהאפשרויות הרבות לשדרוג אירוע העלייה לתורה.

אל תוותרו על הפקה מקצועית!

אם אתם חושבים על עליה לתורה בכותל ואתם רוצים לשלב אטרקציות שונות ולהפוך את האירוע לעוד יותר מיוחד וכזה שהמוזמנים בו לא ישכחו אותו עוד הרבה זמן, אתם צריכים הפקה מקצועית כמו "אלחנן אלבז – הפקת אירועים ובר מצווה בכותל" שתיקח את האירוע לידיה כפרויקט. כך תוכלו להביא את המוזמנים באוטובוסים מפנקים וכך תוכלו לשלב סיורים או ארוחות, כיבוד במקום ודאגה לפרטים הקטנים ביותר כמו בקבוקי מים אישים וכדומה. ב"אלחנן אלבז – הפקת אירועים ובר מצווה בכותל" ידאגו לכל פרט ופרט באירוע שלכם כדי שהוא יהיה מיוחד במינו.

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

יש לכם אירוע? שריינו מקום עכשיו