יהיה מאד קשה להפיק אירוע כזה לבד

הילדים שלנו הם הדבר היקר והחשוב לנו ביותר. הם אלו שאנו קמים בשבילם בבוקר ועושים הכול בשביל שהם יצליחו, משקיעים בהם את הכול וחושבים רק איך לגרום להם להיות מאושרים. האירועים השונים שלהם כל כך מרגשים אותנו, ואנו רוצים שהם יצליחו בשביל הילדים ובשביל זיכרון נעים שלנו. אחד מאותם אירועים מרגשים הוא בר המצווה, אירוע מיוחד ביהדות שמקדישים לו לא מעט תשומת לב.  אם אתם רוצים שהאירוע הזה יהיה בלתי נשכח, אם אתם רוצים שהוא יהיה כזה שירגש את כל המוזמנים אליו, אין כמו בר מצווה בכותל בשביל זה. אבל למה דווקא בכותל ואיך אירוע כזה יכול להיראות?

למה דווקא בר מצווה בכותל?

כי בר מצווה בכותל היא הדבר היהודי ביותר. אין כמו קבלת עול מצוות במקום המשמעותי ביותר לעם היהודי, מה שהוא שריד בית מקדשנו אליו קשורות גם מצוות רבות שהיו נהוגות בעבר. בר מצווה כזו לא צריכה להיות "משעממת" ולכלול רק טקס, אלא יכולה להיות הרבה יותר מזה. תארו לעצמכם שהמוזמנים שלכם מגיעים באוטובוס יוקרתי ומפנק, משתתפים איתכם בעליה לתורה אליה מלווים את החתן נגנים, ובסיומה מחכה להם בופה עשיר וטעים של ארוחת בוקר. לאחר מכן אתם לוקחים אותם לסיור מרתק בעיר דוד או במנהרות הכותל, עם מדריך מקצועי ועם חוויית תוכן עשירה. יש יותר מיוחד מזה?

אל תפיקו לבד…

אז נכון, יש כאלו שחושבים שאפשר להפיק אירוע כזה לבד וכן, יש מי שגם יכול לעשות את זה. אבל זה כרוך בלא מעט בירורים וכאבי ראש, בהוצאות רבות ואם אתם תהיו גם בעלי השמחה וגם אלו שצריכים לדאוג להכול, האירוע שלכם לא יהיה מושלם עבורכם.

בדיוק בשביל זה יש את "אלחנן אלבז – הפקת אירועים ובר מצווה בכותל" שהוא מפיק האירועים המקצועי ביותר באזור, עם הניסיון הרב ביותר ועם הצוות המקצועי ביותר שהוא אסף סביבו. אל תוותרו על הטוב ביותר כדי שהאירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם. אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.

פרטי התקשרות

הישארו בקשר

לתיאום פגישת ייעוץ השאירו פרטים בטופס הבא ואחזור בהקדם:

מידע נוסף בנושא

יש לכם אירוע? שריינו מקום עכשיו